تولید کننده انواع رادیاتور قرنیزی جدید خراسان

اولکا آگرین شرق تولید کننده انواع رادیاتور قرنیزی، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در خراسان آغاز کرد و توانست با استفاده از تکنولوژی جدید اکستروژن، شروع به فعالیت در این صنعت کند.

در حال حاضر شرکت تولیدی رادیاتور قرنیزی اولکا آگرین، توانسته در مدت زمان کوتاهی یکی از قطب های بزرگ فعال در زمینه تولید سیستم های نوین و جدید گرمایشی باشد، که این مهم از طریق سرمایه گذاری و خرید ماشین آلات و دستگاه های فوق پیشرفته اکستروژن با تکنولوژی روز دنیا صورت گرفته است.

این شرکت مفتخر به نوآوری و ابداع مدل های مختلفی از انواع رادیاتور های قرنیزی جدید در استان خراسان می باشد و جزو اولین شرکتهای تولید کننده سیستم های نوین گرمایشی رادیاتور قرنیزی با ضرایب حرارتی متفاوت در ایران می باشد.

محصولات این شرکت تولیدی و رادیاتورهای قرنیزی ساخته شده در این شرکت عبارتند از چند مدل بسیار پرفروش در بازار تاسیسات که رادیاتور قرنیزی آذرنگ با ضریب حرارتی ۹۲ کیلو کالری برمتر طول و رادیاتور آدیش با توان ۱۷۴ کیلو کالری و رادیاتور آذر افروز با بازدهی ۲۲۶ کیلو کالری از تولیدات شرکت اولکا آگرین در خراسان می باشد.

انواع مختلفی که از این رادیاتورهای قرنیزی تولید می شود با توجه به توان حرارتی متفاوتی که در این رادیاتورهای گرمایشی وجود دارد، برای ساختمان های مختلف مورد کاربرد دارد و نیاز به نظر کارشناسی دقیق خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.