عرضه عمده رادیاتور قرنیزی آرپکس

رادیاتور قرنیزی آرپکس یکی از تکنولوژی های نوین گرمایشی می باشد که با توجه به رشد روز افزون استفاده از آن، به صورت عمده در بازار عرضه می گردد. در ادامه به معرفی بخشی از مزیت های این سیستم نوین خواهیم پرداخت.
رشد روز افزون علم و دانش و تمایل بشر جهت دستیابی به تکنولوژی های نوین، همواره سبب ایجاد راه و روش هایی نو و جدید در رفع نیاز جوامع بشری می گردد. و این بار نوبت به متخصصان تاسیسات رسیده است تا با طراحی طرحی نوین و زیبا در جهت گرمایش محل کار و زندگی، قدمی در راستای بهبود زندگی بشر بردارند.
شرکت آرپکس یکی از پیشتازان صنعت تاسیسات کشور، با انجام مهندسی معکوس و آزمایشات شبانه روزی، موفق به خلق تکنولوژی جدید در عرصه سیستم های گرمایشی منازل گردیده است.
تکنولوژِی رادیاتورهای قرنیزی آرپکس، چندی هست که با سرعت بسیار خوبی در حال رشد و توسعه است. این روش عالی که به زودی جایگزین سایر روش های گرمایشی خواهد شد، دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.
عرضه عمده این محصول در کنار راه اندازی کم هزینه و صد البته زیبایی آن، سبب جلب توجه خانواده های ایرانی برای استفاده از این روش نوین جهت جایگزینی در سیستم گرمایشی منزل خود گردیده است. استفاده از طرح های مختلف در این روش و امکان سفارشی سازی این محصول، همه و همه دست به دست هم داده است تا شاهد رشد بازار این تکنولوژی نوین باشیم.

چرا رادیاتور قرنیزی آرپکس را انتخاب کنیم؟

شرکت فنی مهندسی آرپکس همواره سعی نموده است با ارائه طرح هایی نوین و تکنولوژی هایی جدید، از پیشتازان عرصه تاسیسات کشور باشد. این گروه تولیدی با انجام آزمایشات مختلف و مهندسی معکوس، موفق به تولید یکی از باکیفیت ترین و زیباترین مدل های مربوط به رادیاتورهای قرنیزی گردیده است.
شرکت آرپکس با رعایت اصل مشتری مداری، همواره سعی و تلاش خود را جهت کسب رضایت مشتریان به کار برده است. این شرکت با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی، علاوه بر پاسخگویی به نیاز داخل کشور، در عرصه صادرات نیز فعالیت گسترده ای دارد.

رادیاتور قرنیزی آرپکس

مزایای رادیاتور های قرنیزی آرپکس

این نوع رادیاتور ها به دلیل جایگزین شدن به جای قرنیز ساختمان، هیچ فضای اضافی از محیط خانه را اشغال نمی نماید. همچنین به دلیل اینکه گرمایش این سیستم از پایین ترین نقطه صورت می پذیرد، امکان گرمایش یکنواخت محیط در این روش وجود دارد. همچنین امکان اجرای طرح های مختلف بر روی این نوع رادیاتور، بسته به سلیقه مشتری و مطابق با دکوراسیون داخلی هر منزلی وجود دارد. لازم به ذکر است که اجرای این روش گرمایشی، بدون نیاز به تخریب کف یا دیوارها امکان پذیر است که همین امر سبب کاهش هزینه های اجرایی برای این طرح می گردد.

رادیاتور قرنیزی آرپکس

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.