نمایندگی فروش رادیاتور قرنیزی ایران رادیاتور

نمایندگی های فروش رادیاتور قرنیزی ایران رادیاتور در سراسر کشور، به عنوان یکی از برندهای محبوب این صنعت، آماده فروش عمده و خرده این محصول به مشتریان گرامی می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صرفه جویی بالای انرژی، کاهش هزینه های لوله کشی، عدم اشغال فضای مفید واحدهای مسکونی، سرعت بالا در گرمایش محیط، یکنواختی دما در کل محیط ساختمان و بسیاری از ویژگی های دیگر، سبب محبوبیت روز افزون رادیاتور قرنیزی در دهه های اخیر گردیده است.

این صنعت نوپا با نوآوری خارق العاده خود، به سرعت جایگاه بالایی را در بین رقیبان نام آشنای خود، همچون گرمایش از کف، رادیاتورهای معمولی، داکت اسپیلت و سایر روش های گرمایشی، پیدا کرده است.

با این سرعت گسترش، به زودی شاهد همه گیر شدن این صنعت در صنعت ساختمان سازی و تاسیسات خواهیم بود. این روش گرمایی که کار خود را از سال 2008 از کشور انگلستان آغاز نموده، به دلیل ویژگی های خارق العاده و رفع عیب های رقیبان خود، به سرعت جایگاه بسیار خوبی در صنعت تاسیسات به خود اختصاص داده است.
ایران رادیاتور به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تاسیسات در ایران نیز، اقدام به طراحی و ارائه این محصول در سطح کلان به بازار کشور نموده است. نمایندگی های فعال این برند محبوب ایرانی در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی هستند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه، می توانید با متخصصان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

ویژگی های رادیاتور قرنیزی ایران رادیاتور

رادیاتورهای قرنیزی ایران رادیاتوربه علت طراحی خاص و روش اجرای منحصر به فرد، یکی از مدرن ترین روش های گرمایشی به حساب می آیند. از جمله ویژگی های این نوع رادیاتور می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • این نوع رادیاتور نسبت به رقیبان خود از طول عمر طولانی تری برخوردار است.
  • عملیات تعمیر و نگهداری این نوع رادیاتور به علت دسترسی مناسب، راحت تر است.
  • امکان اجرای این نوع سیستم گرمایشی در ساختمان های در حال بهره برداری با کمترین تخریب امکان پذیر است.
  • از آنجایی که گرما همواره به بالاترین سطح واحد مسکونی حرکت می کند، گرمایش از پایین ترین سطح ممکن، سبب گرمی یکنواخت ساختمان می گردد.
  • با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل، می توان طرح های متفاوتی را برای رادیاتورهای قرنیزی سفارش داد.
  • به دلیل استفاده به جای قرنیز، هیچ فضای مفیدی از ساختمان اشغال نمی شود.
  • هزینه های لوله کشی تاسیسات در این سیستم، حدود چهل درصد کاهش می یابد.
  • برای هرگونه ساختمان های مسکونی، اداری ، تجاری و بیمارستانی قابل اجرا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.