آشنایی با سیستم رادیاتور قرنیزی گرماسو

رادیاتورهای قرنیزی گرماسو به عنوان یکی از سیستم های جدید گرمایشی، در سال های اخیر با رشد چشمگیر و استقبال بی نظیری روبرو بوده است.

جهت آشنایی با این سیستم گرمایشی نوین، در ادامه با ما همراه باشید.
شرکت گرماسو به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در عرصه تولید رادیاتورهای قرنیزی، با ارائه یکی از باکیفیت ترین محصولات خود در بازار، بخش قابل توجهی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده است.

سیستم رادیاتور قرنیزی به عنوان یکی از جدیدترین روش های گرمایشی در منازل مسکونی و ادارات، علیرغم جدید بودن تکنولوژی آن، به سرعت مورد توجه عموم و شاهد رشد بی نظیر بازار خود بوده است.

دارا بودن مزایای فراوان در کنار کیفیت بالای محصولات ارائه شده در بازار، سبب گردیده است که این سیستم جدید گرمایشی به رقیبی جدی برای سایر روش ها و سیستم های در حال استفاده مبدل گردد.

رنگ بندی های مختلف و استفاده از طرح های زیبا مطابق سلیقه و خواست مشتری، یکی از دلایل اصلی توجه به این نوع سیستم گرمایشی بوده است. امکان تطبیق طراحی های آن با دکوراسیون داخلی منازل، در کنار حذف رادیاتورهای بزرگ از منازل، همگی سبب گردیده است که استفاده از رادیاتورهای قرنیزی رشد چشمگیری داشته باشد.

مزایای سیستم رادیاتور قرنیزی گرماسو

گرماسو سعی نموده است با تولید محصولات باکیفیت، همواره خود را به عنوان رقیبت جدی محصولات خارجی و همچنین تولید کنندگان داخلی مطرح نمایید. از جمله مزایای سیستم رادیاتور قرنیزی گرماسو عبارتند از:
دارای برچسب انرژی A
امکان نصب بسیار آسان و سریع
پیشتیبانی مناسب برای تهیه قطعات و لوازم جانبی
رنگ بندی متنوع و طراحی های خارق العاده
اتصالات رزوه بندی شده و اختصاصی
قطع صد در صدی نشتی آب
4 سال گارانتی محصولات و پشتیبانی از آن
ارائه خدمات پس از فروش گسترده
گرمایش یکنواخت محیط
سازگاری با انرژی های غیر فصیلی
سرعت گرمایش بالاتر نسبت به رادیاتورهای معمولی
این نوع سیستم گرمایشی علاوه بر زیبایی دارای مزایای بسیاری می باشد که انتظار می رود به زودی سبب گسترده تر شدن استفاده از این نوع سیستم های گرمایشی به جای سیستم های قدیمی تر گردد.