استفاده از دارو گیاهی جامع در آبگوشت به عنوان چاشنی

جینکو بیلوبا و گیاهان دیگر مانند آن نیز از عملکرد مغز حمایت می کنند. این بدان معناست که دارو گیاهی جامع ممکن است حافظه، تمرکز و دامنه توجه شما را بهبود بخشند.

تسکین دهنده استرس
از هر متخصص پزشکی بپرسید و آنها خواهند گفت که مدیریت استرس تقریباً برای هر جنبه ای از سلامتی شما ضروری است. خوشبختانه، تسکین استرس نزدیکتر از چیزی است که فکر می کنید. جینسینگ، یکی از محبوب ترین انواع گیاهان دارویی، ثابت کرده است که یک درمان برتر برای تسکین استرس است.

منبع انرژی پایدار
آیا از تکیه بر قهوه جوش برای گذراندن روز خسته و خسته شده اید؟ تقویت‌کننده‌های انرژی سنتی فقط فوران‌های موقتی انرژی را ارائه می‌کنند و برخی برای سلامتی مضر هستند.

از سوی دیگر، داروهای گیاهی مواد تقویت‌کننده‌ی قوی انرژی را در اختیار شما قرار می‌دهند که منبع انرژی پایداری به شما می‌دهند و از شما نمی‌خواهند که دیگر اهداف سلامتی و تندرستی خود را قربانی کنید. زمانی که دچار خستگی مزمن هستید، ما معمولا جینسینگ را توصیه می کنیم.

آیا آماده‌اید ببینید که داروهای باستانی چگونه می‌توانند برای شما کار کنند؟ ما دوست داریم با شما صحبت کنیم. برای درخواست قرار ملاقات امروز با کارکنان مهربان ما تماس بگیرید. همچنین در مورد سایر خدمات طبیعی، درمان‌ها و درمان‌های ما نیز با ما صحبت کنید.

برای قرن‌ها، فرهنگ‌های سراسر جهان برای رفع نیازهای بهداشتی خود به داروهای گیاهی سنتی متکی بوده‌اند.

دارو گیاهی

علیرغم پیشرفت‌های پزشکی و فناوری دوران مدرن، تقاضای جهانی برای داروهای گیاهی در حال افزایش است. در واقع، تخمین زده می شود که این صنعت سالانه حدود 60 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

برخی از داروهای طبیعی ممکن است مقرون به صرفه‌تر و در دسترس‌تر از داروهای معمولی باشند، و بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از آنها استفاده کنند زیرا با ایدئولوژی‌های سلامت شخصی خود همسو هستند.

با این حال، ممکن است تعجب کنید که آیا گزینه های گیاهی موثر هستند یا خیر.

در اینجا 9 مورد از محبوب ترین داروهای گیاهی جهان، از جمله مزایای اصلی، موارد استفاده و اطلاعات ایمنی مربوطه آورده شده است.

اکیناسه
اکیناسه یا گل مخروطی یک گیاه گلدار و داروی گیاهی محبوب است.

اصالتاً از آمریکای شمالی است، مدت‌هاست که در شیوه‌های بومیان آمریکا برای درمان انواع بیماری‌ها از جمله زخم، سوختگی، دندان درد، گلودرد و ناراحتی معده استفاده می‌شود.

بیشتر قسمت‌های گیاه، از جمله برگ‌ها، گلبرگ‌ها و ریشه‌ها را می‌توان برای دارویی استفاده کرد اگرچه بسیاری از مردم معتقدند که ریشه‌ها قوی‌ترین اثر را دارند.

اکیناسه معمولاً به عنوان چای یا مکمل مصرف می شود اما می تواند به صورت موضعی نیز استفاده شود.

امروزه، عمدتاً برای درمان یا پیشگیری از سرماخوردگی استفاده می‌شود، اگرچه علم پشت آن چندان قوی نیست.