استفاده از لامپ گازی تیر برق برای رام کردن حیوانات وحشی

در یک لامپ گازی تیر برق مخلوط گاز نوع رنگ لامپ را تعیین می کند. می توان آن را در انواع شکل ها ساخت. کفش‌های خلاقانه آن را برای تابلوسازی در فضای باز و نوشتن نورانی در دسترس قرار می‌دهند.

لامپ های تخلیه با چگالی بالا حاوی مخلوط فلزی و گاز هستند. آنها روشن تر می سوزند اما انرژی بیشتری مصرف می کنند. اینها کاربردهای خود را در زیرساخت ها یا در صنعت پیدا می کنند. نور قدرتمند آنها رنگ نارنجی مشخصی را می سوزاند. چراغ های خیابان، لامپ های قوس الکتریکی، لامپ های هالید جیوه چند نمونه از لامپ های تخلیه با چگالی بالا هستند که معمولاً دیده می شوند.

LED مخفف دیود ساطع نور است. این روزها به سرعت در حال محبوب شدن هستند. لامپ های ال ای دی به جای بخار فلز یا گاز یا رشته برای تولید نور از دیودهای الکتریکی استفاده می کنند.

لامپ

هنگامی که جریان از این دیودهای الکتریکی عبور می کند، روشنایی حاصل می شود. رنگ درخشش بستگی به مواد مختلفی دارد که استفاده می شود. لامپ‌های ال‌ای‌دی یکی از این لامپ‌ها در میان انواع مختلف لامپ‌ها هستند که سبک وزن و بسیار کارآمد هستند. این باعث می شود هزینه زندگی آنها کم شود.

در نهایت، لامپ ها تحت معیار سوم، یک معیار جذاب از نظر زیبایی شناختی که به ساختار لامپ ها بستگی دارد. 9 نوع در این دسته وجود دارد. بیایید نگاهی دقیق تر به آنها بیندازیم.

لامپ های بوفه معمولاً باریک و بلند هستند، معمولاً 32 اینچ هستند و اساساً نسخه های بلندتری از چراغ های رومیزی هستند. آنها به اندازه کافی پیچیده هستند تا روی میزهای بوفه قرار بگیرند تا غذا را روشن کنند. حتی در این صورت هم برای روشن کردن خانه شما عالی هستند. شکل باریک آن فضای بسیار کمی را اشغال می کند و ارتفاع آن باعث می شود که به آن ضربه نزنید. یک نقطه ضعف آن این است که ناحیه نوردهی آن یک نقطه کوچک است.