استفاده از کربنات کلسیم خالص به عنوان جوش شیرین در غذا

کربنات کلسیم خالص در صنایع غذایی، تامین کننده کلسیم و به عنوان یک اصلاح کننده pH و همچنین در مدیریت گاز یافت می شود، زیرا در جذب آلاینده های اسیدی از بخارات و بخارات صنعتی بسیار موثر است.

در صنعت قند می توان از آن برای رسوب ناخالصی ها و به دست آوردن ساکارز خالص استفاده کرد. همچنین در درمان لجن مفید است زیرا کمکی استثنایی در از بین بردن میکروارگانیسم ها و باکتری ها است که به نوبه خود بوی بد را خنثی می کند.

کربنات کلسیم یک ترکیب شیمیایی است که همراه با مشتقات آن در بی نهایت محصول قابل استفاده است. در اینجا چند نمونه از کاربرد آن در بخش های مختلف آورده شده است:

در صنایع غذایی برای تنظیم PH شیر و شراب، به عنوان یک عامل ضد جوش و افزایش دهنده در برخی از محصولات استفاده می شود. به عنوان یک آنتی اسید برای سوء هاضمه اسیدی و ناراحتی معده استفاده می شود.

در صنعت کشاورزی می توان از آن برای احیای بهره وری کشاورزی، تصفیه آب آشامیدنی و حفظ بهداشت استفاده کرد.

کربنات

در بخش صنعتی یک ماده ضروری برای ساخت و ساز است، می توان از آن در ریخته گری فلز و تولید شیشه استفاده کرد.

در استان ویلا کلارا، به طور خاص در شهر روخاس ویناس، در 2.5 کیلومتری شمال شرقی (شمال-شمال شرقی) دومی متعلق به شهرداری Remedios، یک ذخایر کربنات کلسیم وجود دارد که توسط شرکت Geomining از مرکز بهره برداری می شود.

دارای 413521 تن منابع قابل بهره برداری است (Egüe, 2019). در این کانسار، کارهای تحقیقاتی زمین شناسی مختلفی انجام شده است که امکان استفاده از این ماده اولیه از جمله: خوراک دام، ساخت الکترود، مصالح ساختمانی، به عنوان سفید کننده خاک و به دست آوردن یک آنتی اسید به عنوان پوشش پالپ در اندودنتیکس را می دهد.