الیاف مصنوعی بالشی که در آن پر از مواد منفجره قرار داشت

اینکه استراحت ما آرام باشد تنها به تخت بستگی ندارد، بلکه به موحد نیز بستگی دارد. داشتن وسیله ای که به ما اجازه می دهد خوب استراحت کنیم و نیازهای ما را برآورده کند ضروری است. اما بالش را چه انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید بدانیم که چگونه ساخته شده است و داخل یک بالش چیست. در این مقاله آن را برای شما توضیح می دهیم.

انواع پرکننده بالش
امروزه مواد پرکننده مختلفی برای بالش ها وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. بسته به اثری که می خواهید ایجاد کنید، می توانید یکی یا دیگری را انتخاب کنید. از طرفی برای بدست آوردن آلماهدای بالاتر یا پایین تر، فقط باید کم و بیش از فیلینگ بریزید.

پرکننده های طبیعی
از یک طرف ما الیاف مصنوعی بالش داریم. آنهایی که منشأ حیوانی دارند، کلاسیک ترین آنها هستند. آنهایی که منشا گیاهی دارند از فیبری به نام سیبا ساخته می شوند. الیاف طبیعی مقاوم هستند و تمایل دارند شکل خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند و همچنین سفتی خود را حفظ کنند.

الیاف

داون یک محصول طبیعی، ماندگاری و بازیابی بالا است. این بدان معنی است که شما می توانید برای مدت طولانی از بالش خود مانند نو لذت ببرید، بدون اینکه بالش شکل بگیرد یا ناراحت شود. حتی اگر سال ها از آن استفاده کنید، خواص اولیه خود را حفظ می کند.

الیاف مصنوعی
در این مورد، ما بسیاری از پرکننده های مصنوعی مانند پلی استر یا اکریلیک را پیدا می کنیم. آنها این عیب را دارند که قبل از الیاف طبیعی تغییر شکل می دهند و نرم نیستند. اما معمولا ارزان تر هستند و همچنین برخی از آنها ضد حساسیت هستند.

یکی از رایج ترین آنها فیبر است که ویژگی های آن تفاوت چندانی با الیاف طبیعی ندارد. علاوه بر این، آنها بسیار همه کاره هستند، زیرا می توانید مواد مختلفی را پیدا کنید که استحکام و تکیه گاه های متفاوتی به شما می دهد. آنها همچنین معمولا ضد حساسیت هستند و با سختی های مختلف در دسترس هستند. بالش های الیاف مصنوعی همچنین با سهولت نگهداری مشخص می شوند، آنها مقاوم هستند و به راحتی تمیز می شوند.

از طرف دیگر، ما بالش های مموری فوم داریم که بسیار آناتومیک نیز هستند، اگرچه اگر به پهلو بخوابید، همیشه مناسب نیستند. با این حال، فیزیوتراپیست یا پزشک می تواند آنها را در صورت داشتن مشکلات کمر یا گردن توصیه کند زیرا می تواند بسیار موثر باشد.