با استفاده از الکل طبی 70 درصد یک لیتری لباس های خود را تغییر رنگ دهید

الکل طبی 70 درصد یک لیتری مالش الکل یک درمان ضد باکتری طبیعی است. این بدان معناست که باکتری ها را می کشد اما لزوما از رشد آنها جلوگیری نمی کند. مالیدن الکل همچنین می تواند قارچ ها و ویروس ها را از بین ببرد. با این حال، مهم است که فرد از غلظت الکل مالشی کمتر از محلول 50 درصد استفاده کند. در غیر این صورت، محلول ممکن است به طور موثر باکتری ها را از بین نبرد.
حالت تهوع بعد از عمل. یک بررسی شواهد نشان داد که زمان تسکین 50 درصد علائم تهوع پس از عمل در هنگام بوییدن الکل در مقایسه با داروهای سنتی مورد استفاده برای درمان تهوع، مانند اندانسترون (Zofran) سریع‌تر است. بوییدن الکل می تواند به سرعت به تسکین حالت تهوع کمک کند، معمولاً زمانی که بوی پنبه یا گلوله خیس شده را استشمام می کنید.
ضد عفونی کننده سطوح می توانید از الکل به عنوان ضدعفونی کننده برای وسایلی مانند قیچی، دماسنج و سایر سطوح استفاده کنید. با این حال، الکل همیشه به اندازه کافی به عنوان یک ضدعفونی کننده درجه یک بیمارستان قابل اعتماد نیست.

الکل

همچنین می تواند به پوشش محافظ برخی از اقلام مانند کاشی های پلاستیکی یا لنزهای عینک آسیب برساند.
سلامت خانه
اکثر تولید کنندگان الکل مالشی را با قدرت فرمولاسیون متفاوت، یعنی الکل مالشی 70 یا 90 درصد می فروشند. به عنوان یک قاعده کلی، استفاده از الکل 70 درصد برای پوست شما دوستانه تر است.

قابض. الکل یک قابض طبیعی است که می تواند به سفت شدن منافذ و ایجاد احساس طراوت در پوست شما کمک کند. بعد از تمیز کردن پوست و قبل از استفاده از مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده کنید. متأسفانه، مالش الکل می تواند پوست را بسیار خشک کند، بنابراین در هیچ ناحیه خشکی استفاده نکنید. همچنین، استفاده از آن بعد از اصلاح یا برای باز کردن نواحی آکنه می تواند باعث احساس سوزش شود.