با استفاده از دمپایی طبی پاتکان مانع از زدن میخچه در پا شوید

اگر از استرس رنج می برید، ممکن است از مزایای دمپایی طبی پاتکان بهره مند شوید، زیرا نه تنها می توانند به آرام کردن پا با ماساژ و رفلکسولوژی کمک کنند، بلکه نقطه فشار مربوط به استرس در پایین پای شما قرار دارد.

این نقطه فشار افزایش نامیده می شود و در کف پا بین انگشت دوم و شست پا قرار دارد. پوشیدن منظم دمپایی طب فشاری می تواند به رفع تنش عضلانی و جلوگیری از سفتی کمک کند.

عوارض و معایب دمپایی طب فشاری
مانند بسیاری از کفش ها ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که باید مراقب آنها باشید که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. به خصوص:

زمان پوشیدن – دمپایی های طب فشاری زمانی که فقط برای مدت زمان کوتاهی پوشیده شوند بهترین عملکرد را دارند. استفاده طولانی مدت می تواند به جای آرامش باعث درد پا شود.

شکل پا – اگر پایی با شکل غیرعادی با بونیون یا پینه دارید، ممکن است باعث درد شما شوند. سعی کنید یک جفت دمپایی متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

دیابت – دمپایی طب فشاری برای بیماران دیابتی توصیه نمی شود.

 

ساپورت – یک جفت صندل طب فشاری انتخاب کنید که حمایت مناسبی را که برای جلوگیری از درد پا به آن نیاز دارید، به شما بدهد.

هزینه و ساخت – خرید یک جفت دمپایی رفلکسولوژی ارزان ممکن است سرمایه گذاری خوبی نباشد. اطمینان حاصل کنید که جفتی که می‌خرید برای ماندگاری ساخته شده باشد و به پاهای شما آسیبی نرسد.

بهترین صندل های طب فشاری
بنابراین چه مارک ها و برندهایی بهترین هستند که می توانید بخرید تا بدون از هم پاشیدن دمپایی از مزایای طب فشاری بهره مند شوید؟ چند برند هستند که پیشروان بازار هستند که توصیه می کنیم قبل از فکر کردن به خرید جایگزین های ارزان تر، آنها را در نظر بگیرید.

صندل ماساژ طب فشاری و رفلکسولوژی Revs
صندل های Revs سبک، بادوام و انعطاف پذیر هستند و دارای زیره لاستیکی راحتی هستند که پوشیدن آنها را در ابتدا آسان تر می کند. ما این صندل ها را دوست داریم زیرا شیک تر از جفت های دیگر هستند و در رنگ های مختلفی وجود دارند.