با پرتاب پرتقال به بالا شانس خود را ارتقا دهید

پرتقال منبع جامد فیبر است. یک میوه حاوی 12 درصد ارزش روزانه شماست.

رژیم غذایی سرشار از فیبر فواید زیادی دارد. طبق گفته کلینیک مایو، به عادی سازی حرکات روده کمک می کند، سطح کلسترول را کاهش می دهد، قند خون را کنترل می کند، سلامت روده را حفظ می کند و به دستیابی به وزن سالم کمک می کند.

پرتقال تامسون نوبل طرفداران بسیاری را جدب خود کرده است.

دانشکده بهداشت عمومی هاروارد بیان می کند که فیبر به نظر می رسد خطر بیماری قلبی، دیابت و بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

یکی از جالب‌ترین اثرات فیبر این است که هضم را کند می‌کند، که به شما کمک می‌کند پس از صرف غذا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

پرتقال تامسون شمال بسیار خوش رنگ و پرفروش می باشد.

این می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند کالری دریافتی خود را کاهش دهند و وزن کم کنند، یا برای افرادی که به دنبال میان‌وعده‌ای بعد از ظهر هستند تا آن‌ها را تا شام نگه دارند، مفید باشد.

از پرفروش ترین مرکبات می توان پرتقال والنسیا شمال را نام برد

به گفته موسسه تحقیقات سرطان آمریکا ، فیبر غذایی به طور متقاعدکننده ای خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد، در حالی که میوه ها به طور کلی احتمال ابتلا به سرطان ریه، معده، دهان، حلق، حنجره و مری را کاهش می دهند.

با استفاده از پرتقال خونی اناری در نوشیدنی های خود طعمی بی نظیر را بچشید.

لیمونوئیدهای مرکبات – ترکیبی که در مرکباتی مانند پرتقال یافت می‌شود – قابلیت‌های قابل توجهی برای مبارزه با سرطان در آزمایش‌های آزمایشگاهی نشان داده‌اند ، از جمله توانایی مقابله با سرطان‌های ریه، سینه، معده، روده بزرگ، پوست و دهان.

  • منابع:
    1. 7 Unbelievable Benefits of Eating an Orange Every Day
  • تبلیغات: 
    1. قبرستانی که در شب ارواح در آن جا دیده می شود!
    2. با در دست داشتن گواهینامه خودرو می توانید خلبان هلی کوپتر شوید
    3. ساخت دستگیره کابینت که هوشمند می باشد
    4. لو رفتن راز پولدار شدن از یکی از ثروتمندترین انسانهای دنیا!!