با پودر نبات زنجبیلی جلوی اشتهای خود را بگیرید

شکر ماده اصلی پودر نبات زنجبیلی است. 2 نوع شکر وجود دارد که به صورت زنجیره ای و حلقه ای مستقیم هستند. شکر موجود در پودر نبات زنجبیلی شکر حلقه ای است که نسبت به شکر به صورت زنجیره مستقیم قند پایدارتری دارد.

در غذاهایی که هر روز طبخ می کنید، اغلب باید از شکر استفاده کنید و همچنین از فواید شکر برای سلامتی می دانید. روشی که شکر را پردازش می کنید بر نحوه تعامل آن با مواد تشکیل دهنده و همچنین سایر سیستم های موجود در غذا تأثیر می گذارد. اگر شکر را تا زمانی که مولکول جدا شود حرارت دهید، طعم پیچیده ای ایجاد می کند، رنگ آن تغییر می کند و عطر خوش طعمی تولید می کند.

2 نوع ماده جامد در غذا می تواند توسط شکر، کریستال ها و شیشه های بی شکل تشکیل شود. مواد کریستالی جامد را می توان در محصولات غذایی مانند فوندانت، فاج و باترکرم یافت. در حالی که در پودر نبات زنجبیلی ، مارشمالو و کارامل، جامدات بی شکل وجود دارد.

پودر نبات
رژیم غذایی
تا به حال در مورد رژیم غذایی پودر نبات زنجبیلی شنیده اید؟ برنامه های رژیم غذایی زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما باید فواید پودر نبات زنجبیلی را نیز بدانید که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. برخی افراد می گویند که آب نبات چوبی می تواند اشتها را سرکوب کند و به بدن شما انرژی بدهد. بهترین زمان برای خوردن آب نبات چوبی قبل از صرف صبحانه، ناهار و شام است.

محتوا
به گفته وب سایت Obesity Panacea، Power Pops، یکی از پودر نبات زنجبیلی های آبنبات چوبی، دارای 3 وزن بالقوه است. هودیا یکی از محتویات آن است که منشا آن از آفریقای جنوبی است و ظاهراً برای سرکوب اشتها استفاده می شود.

HCA (Citrimax)، دومین محتوای گیاه cavera garcinia است. گوارانا که منبع طبیعی کافئین است، محتوای سوم است. این 3 محتوا باعث می شود Power Pops در ادعاها به شما کمک کند وزن کم کنید. در مورد عوارض جانبی کافئین برای سلامتی بخوانید.

اما برای حمایت از این ادعا به تحقیقات بیشتری نیاز است. شرکت هایی که این ادعا را دارند، از شما می خواهند که Power Pops را همراه با فواید میوه ها و سبزیجات، کربوهیدرات های پیچیده و پروتئین مصرف کنید تا به رژیم غذایی کمک کنید.