با 4 ترفند زیر به راحتی کباب پز برقی خود را تمیز کنید!

هنگام تصمیم گیری بین مدل های دارای کنترل مکانیکی و الکترونیکی، مهم است که موارد زیر را در نظر بگیرید، مدل های اول انعطاف پذیری زیادی برای کنترل دقیق دما ندارند، اما سادگی عالی از آنالوگ ها دارند.

الکترونیک به نوبه خود به شما امکان می دهد تجهیزات را با تعداد زیادی گزینه تجهیز کنید، اگر مسئله مالی ارزش حاشیه را ندارد، بهتر است صفحه گریل برقی داشته باشید.
بر اساس نظرات مشتریان، انتخاب یک کباب پز برقی برای پرداخت اضافی برای یک مورد فولادی ضروری نیست، زیرا آنالوگ های آلومینیومی نیز تغییر شکل دادن بسیار دشوار است.

با این حال، آنها آسان تر هستند، وسایل پلاستیکی به این دلیل جذاب هستند که می توانند در هر رنگی ساخته شوند، اما آسیب مکانیکی آسان است.

در اینجا بهتر است بین سرامیک و شیشه سرامیک تصمیم بگیرید، چنین موادی یک کوره الکتریکی را با توزیع یکنواخت گرما فراهم می کنند، اما مراقبت دقیق از تجهیزات را فراهم می کنند.

فلز نیز بادوام است، اما به راحتی خراشیده می شود، پایدارترین سنگ است، اما چنین ماده ای به طور قابل توجهی کوره الکتریکی را پیچیده می کند.
مهم! هنگام خرید یک گریل برقی، مطمئن شوید که مدل دارای محافظ عنصر گرمایشی است که با رسیدن به حداکثر آستانه دما کار می کند.
یک جزء مهم که مراقبت آسان از گریل برقی را فراهم می کند و از مواد غذایی در برابر سوختن محافظت می کند.

ما انواع “نان” را از تولید کنندگان پیشرو درک نخواهیم کرد، در عوض، ما در مورد مهم ترین ویژگی های اضافی صحبت خواهیم کرد که اگر ندانید چگونه یک گریل برقی در آشپزخانه انتخاب کنید مفید خواهد بود.

خاموش شدن خودکار یک افزودنی فوق العاده برای هر مدل گریل برقی است که در صورت فراموش کردن این کار یا مجبور به ترک خانه قبل از آماده سازی نهایی ظرف، امکان خاموش کردن خودکار دستگاه را فراهم می کند.

چرخ ها مکمل خوبی برای حمل و نقل یک مدل از مکانی به مکان دیگر هستند، به طور سنتی، متحرک ترین دستگاه ها از نوع پرتاب کننده موشک در نظر گرفته می شوند.