تخمه آفتابگردان سیاه هوشمندی که با لمس دست پوست می شود

دانه های آفتابگردان را می توان آسیاب کرد و برای گردگیری گوشت و ماهی استفاده کرد. برای طعم بیشتر، مقداری دانه را در ماست، پنیر یا اسموتی کم چرب خود بریزید. آنها همچنین می توانند به کلوچه ها، نان ها، مخلوط پنکیک و دسرها اضافه شوند یا به عنوان یک ماده در گرانولا و مخلوط تریل خانگی استفاده شوند.

در نهایت، از تخمه آفتابگردان سیاه نیز برای تهیه کره آفتاب استفاده می شود که اگر به بادام زمینی حساسیت دارید، جایگزین خوبی برای پخش است. از دانه ها برای تهیه روغن آفتابگردان نیز استفاده می شود.

گل‌های آفتابگردان فقط یک پس‌زمینه عالی برای عکس‌های اینستاگرام نیستند. آنها همچنین چیزی خوشمزه و مغذی رشد می کنند: تخمه آفتابگردان.

در اینجا بزرگترین فواید این میان وعده کوچک است.

فواید تخمه آفتابگردان
تخمه آفتابگردان چیزهای زیادی برای آوردن به سفره شما دارد. آنها عبارتند از:

سلامت قلب
آنتی اکسیدان های زیادی دارند
ممکن است قند خون را تثبیت کند
پر از مواد معدنی مهم
راحت

تخمه
تخمه آفتابگردان در هر وعده کالری بسیار بالایی دارد، بنابراین این را در نظر داشته باشید. دانه های از پیش بسته بندی شده نیز دارای نمک زیادی هستند. اگر به این موضوع حساس هستید، به دنبال گزینه‌های «بدون نمک» یا «کمی نمک» باشید.

فواید تخمه آفتابگردان
خوردن تخمه آفتابگردان می تواند بیشتر از جوانه های چشایی شما مفید باشد. در اینجا چند راه وجود دارد که افزودن تخمه آفتابگردان به رژیم غذایی ممکن است برای سلامتی شما مفید باشد.

برای قلب شما مفید است
تخمه آفتابگردان سرشار از مواد مغذی است که قلب شما دوست دارد. این شامل فیبر، ویتامین ها، چربی های سالم و مواد معدنی است. تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی سرشار از دانه‌ها می‌تواند به سلامت قلب شما کمک کند و ممکن است از بیماری‌های قلبی محافظت کند.

بعلاوه، مصرف میان وعده تخمه آفتابگردان ممکن است به کنترل سطح کلسترول و فشار خون کمک کند. یک مطالعه در سال 2012 روی 22 زن مبتلا به دیابت نوع 2 نشان داد که خوردن 30 گرم مغز تخمه آفتابگردان در روز به مدت 3 هفته به کاهش قابل توجهی کلسترول بد LDL و سطح فشار خون کمک کرد.