خط تولید رادیاتور قرنیزی نیکسان

شرکت نیکسان به عنوان یکی از تولید کنندگان سیستم های گرمایشی، خط تولید رادیاتورهای قرنیزی را نیز به راه انداخته است.

محصولات این شرکت با ویژگی های منحصر به فرد، می تواند یک انتخاب عالی برای منزل شما باشد.
روی آوردن به سیستم های نوین گرمایشی با توجه به بالا رفتن هزینه های زندگی و نیاز به صرفه جویی بیشتر در امر مصرف سوخت جهت کنترل هزینه ها با توجه به سیستم هدفمندی یارانه ها، از جمله دلایلی است که موجب می شود، سیستم رادیاتورهای قرنیزی را به عنوان یک جایگزین مناسب برای سیستم های گرمایشی فعلی، خدمت شما پیشنهاد نماییم.

مزایای بسیار این روش نوین گرمایشی در کنار هزینه پایین راه اندازی آن، همگی دست به دست هم داده است تا این سیستم نوین گرمایشی را به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین روش های گرمایشی حال حاضر معرفی گردد.

شرکت نیکسان که همواره از تولید کنندگان مطرح تجهیزات گرمایشی بوده است، با ورود به صنعت رادیاتور قرنیزی، تحولی جدید را در این صنعت به وجود آورده است. با راه اندازی خط تولید رادیاتورهای قرنیزی در این شرکت باسابقه، می توان به رشد روز افزون این روش نوین گرمایشی، امید بسیار داشت.

دلایل انتخاب رادیاتور قرنیزی نیکسان

شرکت نیکسان همواره سعی نموده است که با ایجاد نوآروی های خلاقانه در سیستم های گرمایشی، شکل بهینه شده آن را به مشتریان خود عرضه نماید. از جمله دلایل انتخاب رادیاتورهای قرنیزی شرکت نیکسان، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • استفاده از لوله های مسی
  • جوشکاری تمام نقاط اتصال
  • استفاده از فین های آلومینیومی

همان طور که می دانید، فلز مس در میان فلزات خالص، بیشترین خاصیت رسانایی را پس از فلز نقره دارا می باشد. از این رو شرکت نیکسان با بهره گیری از لوله ای مسی در سیستم رادیاتور قرنیزِی، حداکثر ضریب انتقال گرمایی را در بین فلزات قابل استفاده در این سیستم گرمایشی، به وجود آورده است.

جلوگیر از نشت آب در محل های اتصال در سیستم های گرمایشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو شرکت نیکسان با انجام عملیات جوشکاری تمام نقاط اتصال، بر این مشکل مهم فائق آمده است.

استفاده از فین های آلومینیومی جهت انتقال و تبادل بهتر حرارت در سیستم های رادیاتور قرنیزی نیکسان، از دیگر ویژگی های برجسته این برند معتبر ملی به شمار می آید.

مزایای استفاده از رادیاتور قرنیزی نیکسان

علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا که مختص رادیاتورهای قرنیزی نیکسان می باشد، از دیگر مزایای آن می توان به موارد ذیل نیز اشاره نمود:

  • امکان توزیع یکنواخت گرما در محیط
  • کاهش مصرف انرژی
  • کاهش لوله کشی
  • عدم اشغال فضا
  • عدم وجود رسوب
  • از بین بردن رطوبت دیوارها