رادیاتوری که باعث مرگ چند انسان شد!

رادیاتور ها یکی از قطعات مهم همه ماشین ها هستند که در بسیاری از مواقع می‌تواند خطرآفرین باشد اگر این رادیاتورها به طور کامل سرویس دهی نشوند می توانند باعث مرگ چندین انسان و یا حتی خسارتهای مالی را به بار آورد برای آگاهی از این نوع اطلاعات با ما در سایت آراد برندینگ همراه باشید.

همان طور که همه می دانید مس بهترین منتقل کننده حرارت می باشد که خواص رسانایی آن باعث فروش بیشتر رادیاتور مسی در بازار شده است. یکی از دلایلی که استفاده از محصولات مسی را سخت کرده است قیمت بالای آن می باشد که در حجم بالا مقرون به صرفه نمی باشد. یکی از خواص مهم مس ضد زنگ بودن این نوع محصول می باشد که این خاصیت از لوله ها در مقابل خورندگی محافظت می کند که معمولا قیمت رادیاتور مسی با توجه به توضیحاتی که داده ایم کمی متفاوت می باشد.

یکی از پر مصرف ترین مواردی که در مدت زمان کوتاهی گزارش شده است همین رادیاتور مسی کوچک بوده است که به دلیل اندازه ی مناسب خود توانسته است درخواستهای زیادی مبنی بر تولید داشته باشد. یکی از دلایلی که باعث می شود این فلز در این محصول به کار رود این است که فلزات چون می توانند گرما را به مدت طولانی در خود نگه دارند رادیاتورهایی که تولید می شوند نیز از آن برخوردار هستند و این یک ویژگی منحصر به فرد در آنها محسوب می شود.