رادیاتوری که در خودرو وجود داشت ترکید!

رادیاتورها با وجود اینکه به عنوان یک قطعه اصلی خودروها به حساب می آیند و می توانند ایمنی خودروی شما را تضمین کنند هنچنین توانایی خطرآفرین بودن را نیز دارند.

در صورت سرویس‌دهی نامناسب این امکان وجود دارد که رادیاتورها برای شما خسارات جانی و مالی به وجود آورند مثل رادیاتوری که در درون خودرو ترکید و باعث آسیب دیدن راننده شد برای کسب اطلاعات بیشتر باما در آراد برندینگ همراه باشید.

همانطور که می‌دانید رادیاتورها یکی از قطعات اصلی خودرو ها به شمار می آیند.

رادیاتور ها به وسیله آبی که ریخته می شود میتوانند سیستم گرمایشی داخل خودرو را متعادل سازند.

اما اگر رادیاتورها به صورت صحیحی و در زمانهای مختلف سرویس‌دهی نشوند به دلیل آب موجود در آن امکان رسوب گذاری زیاد است.

 

یکی از راههای تمیز کردن رادیاتور خودرو استفاده از جوهر نمک است شستشوی رادیاتور بخاری ماشین با جوهر نمک باعث میشود که رسوب گذاری ها هر چه سریعتر از بین بروند و در نتیجه رادیاتورها تمیز سوند و کار خود را به خوبی انجام دهند.

رادیاتور ها در انواع مختلفی تولید می شوند ولی مهمترین آنها رادیاتورهای مسی هستند رادیاتورهای مسی به دلیل اینکه گرمای زیادی را به خود جذب می کند و همچنین ارزان قیمت هستند و طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است.

بخش رادیاتور مسی کوچک تهران کار مصرف کنندگان را برای به دست آوردن رادیاتور ها آسان کرده است این رادیاتورها در حالت های افقی و عمودی ساخته می شود و به علت ارزان بودن می توانید به راحتی و با قیمت کم در صورت خراب شدن آنها را تعمیر کنید.