ساعت دیواری برنزی که قابلیت ضبط صدا دارد

اعداد یک حس عتیقه به این  ساعت دیواری برنز زرق و برق دار می بخشد. در میان بسیاری از مصنوعات موجود در اتاق نشیمن شما، این ساعت دیواری به سبک استعماری مطمئناً متمایز خواهد شد!

طرح و نوع: ساعت دیواری آنالوگ قدیمی قدیمی
شکل: گرد
جنس: چوب و برنج
ساعت نقاشی شده با دست:
این ساعت دیواری قهوه ای رنگ و بدون ساعت شیشه ای است. این ساعت تزیینی دست ساز است، بنابراین حس نرمی مناسبی به خلاقیت می دهد. صفحه نمایش آنالوگ است و به راحتی تمیز می شود. این ساعت طبیعی خوب ساخته شده است، بنابراین منحصر به فرد به این ساعت دیواری می بخشد.

ساعت طلایی مصنوعی آنتیک

این طراحی خیره کننده ساعت عتیقه دارای روکش طلایی مصنوعی روی ساعت است. دست ساخته شده توسط سنگ خرد شده واقعی و رزین با کیفیت بالا، هر قطعه با روکش طلای مصنوعی عتیقه نقاشی شده است. این ساعت قدیمی که برای خانه یا باغ ایده آل است، برای دکوراسیون خانه بسیار مناسب است.

ساعت

بیشتر بخوانید: طرح های ساعت عتیقه

صرفه جویی

این ساعت زیبا حسی از سبک ساحلی را به هر فضایی در خانه شما می بخشد. این شامل صدف های واقعی در هوا، در رزین شفاف، به همراه اعداد عربی قابل خواندن است. این ساعت با قطر تنها 7.5 اینچ، برای کار کردن به یک باتری AA نیاز دارد.

ساعت چوبی و فلزی قدیمی

این ساعت مضطرب، یکپارچهسازی با سیستمعامل، ساعت روستایی و زیبا عالی و خیره کننده به نظر می رسد. از فلز تیره و چوب طبیعی ساخته شده است. اندازه صفحه بزرگ دارای اعداد رومی است و همچنین بدون تیک تیک زدن و عملکرد بدون صدا در حالی که هنوز زمان دقیق را حفظ می کند. بهترین ها برای دکور منزل یا حتی می توان آن را به عنوان هدیه به عزیزان خود هدیه داد.