شاغلان باید بیشتر در خصوص میز اداری مدرن ام دی اف بدانند

اگر قبلاً یک میز جدید خریده‌اید یا قبلاً میز اداری مدرن ام دی اف تحریری داشته‌اید که به شما اجازه نمی‌دهد با وضعیت ارگونومیک مناسب بنشینید در اینجا چند توصیه برای تغییر میز خود به گونه‌ای وجود دارد که مناسب شما باشد.

پاها با ارتفاع ثابت: اگر میزی دارید که حتی با صندلی قابل تنظیم ارتفاع هنوز برای شما خیلی بلند است، می توانید پایه ها را تغییر دهید. برای پایین آوردن سطح کار می توانید قسمت کوچکی از کف پا را بردارید. یا می توانید پایه های ارتفاع ثابت را با پایه های قابل تنظیم ارتفاع جایگزین کنید.

می توانید همان پایه های قابل تنظیم ارتفاع را که قبلا ذکر شد از Ikea خریداری کنید و آنها را روی هر سطح کاری نصب کنید. اگر ارتفاع میز شما ثابت است اما خیلی کم است، می توانید بلوک هایی را زیر پایه ها اضافه کنید تا میز را بالا بیاورید.

کشو یا قفسه میز: اگر میز شما دارای یک قفسه یا کشوی مرکزی است، ممکن است بتوانید آن را به یک سینی صفحه کلید تغییر دهید.

می‌توانید جلوی کشو را بردارید و صفحه‌کلید و ماوس خود را روی کشو قرار دهید و یک سینی صفحه‌کلید بیرون‌کش ایجاد کنید.

میز اداری

خلاصه
ما نباید هنگام کار از خانه روی وضعیت بدن خود مصالحه کنیم زیرا می تواند بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارد.

اگر می‌خواهید میز جدیدی برای دفتر کار خود در نظر بگیرید، دستورالعمل‌های موجود در این پست را دنبال کنید تا یک میز متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

به یاد داشته باشید هدف اصلی ارگونومی این است که به جای تناسب کارگر با کار، کار را با کارگر منطبق کنید!

بهترین ها: میزی با پایه های قابل تنظیم ارتفاع بهترین انتخاب است، زیرا این امکان را می دهد که میز بر اساس قد شما تنظیم شود.

برخی از میزها دارای مجموعه کوچکی از ارتفاعات از پیش تعیین شده هستند در حالی که برخی دیگر دارای پایه هایی هستند که دامنه وسیعی از ارتفاعات را برای انتخاب ارتفاع مناسب در اختیار شما قرار می دهند.