شوینده نیتروژنایی که درون آن مواد مخدر جاساز شده بود

اثر قابض آن برای پوست برای بستن مجدد منافذ پس از پاکسازی صورت کلیدی است. این به پوست شما کمک می کند تا بهتر برای دریافت هیدراتاسیون و تغذیه مورد نیاز خود آماده شود.

این مزیت برای کسانی که پوست حساسی دارند بسیار مهم است، زیرا بستن منافذ می تواند به جلوگیری از تحریک در آینده کمک کند.

افرادی که پوست های مختلط تا چرب دارند نیز می توانند بیشترین بهره را از شوینده نیتروژنا صورت ببرند. با گنجاندن آن در برنامه های روزمره خود، مطمئن می شوند که منافذ صورت را می بندند و با این کار به کاهش تولید چربی کمک بیشتری می کنند.

افزایش جریان خون
استفاده مداوم از آن باعث افزایش جریان خون در صورت می شود و به دستیابی به اثر سفت کننده و احیا کننده کمک می کند.

هر گونه بهبود در خون رسانی به شادابی بیشتر و عملکرد بهتر مکانیسم های تنظیم طبیعی پوست منجر می شود.

شوینده

با استفاده از شوینده صورت به عنوان یک ماده ضروری در آن دقایق مراقبت از خود که روزانه به خود می دهید، متوجه خواهید شد که چگونه پوست شما احیا و جوان می شود.

قطره مرطوب می کند
اکنون که با تمام فواید تونیک صورت آشنا شدید، به شما کمک می کنیم تا بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید.

نوع پوست شما کلید اصلی انتخاب است. شوینده های صورت بر اساس نیاز هر نوع پوست طراحی می شوند و بنابراین اثرات متفاوتی را ارائه می دهند.

خط شوینده های Essential در سه ارائه مختلف ارائه می شود: پوست معمولی تا خشک، نرمال به پوست چرب و پوست چرب. این تنوع به گونه ای طراحی شده است که صورت شما همان چیزی را که نیاز دارد دریافت کند.

در مورد پوست خشک، Essential Tonic آبرسانی می کند تا پس از مرحله پاکسازی، نرمی بیشتری به دست آید. در حالی که در مورد پوست های چرب، اثری که افزایش می یابد، قابض بودن برای بستن منافذ است.