فروشنده ای با فروش حوله تن پوش ارزان یک شب میلیاردر شد

حوله تن پوش ارزان به اندازه‌ای بزرگ هستند که به دور کل بدن شما بپیچند، شما را خشک کرده و بعد از دوش گرفتن یا حمام در گرما بپیچند.

حوله های حمام بزرگ ترین نوع حوله در کنار حوله های ساحلی هستند. معمولاً از پنبه ساخته می شوند و از حوله های ساحلی ضخیم تر و نرم تر هستند.

آنها برای خشک کردن و گرم کردن بدن در نظر گرفته شده اند و به دلیل محتوای آبی که می توانند جذب کنند، ممکن است خشک شدن آنها بیشتر از حوله های کوچکتر طول بکشد.

پارچه را بشویید
از پارچه های شستشو اغلب برای شستشو و تمیز کردن استفاده می شود. آنها گاهی اوقات با پارچه های خانگی قابل تعویض هستند. در کنار حوله های انگشتی، پارچه های شستشو کوچک ترین حوله ها هستند.

پارچه های شستشو معمولاً برای پاک کردن پیشخوان ها، تمیز کردن لکه های ریخته شده و خشک کردن ماشین شما در میان کارهای دیگر استفاده می شوند. بسته به کیفیت پارچه شستشو یا نو بودن آن، می توانید از آن برای کارهایی مانند گردگیری و تمیز کردن پنجره ها استفاده کنید.

حوله تن پوش

حوله دست
حوله های دستی برای حمام و حمام مهمان ضروری هستند. اینها حوله های کوچکتری هستند که از قفسه بالای سینک و کنار آینه آویزان می شوند. برای تمیز کردن و خشک کردن دست ها استفاده می شود.

حوله‌های دستی از مواد زیباتر و ضخیم‌تر از حوله‌های آشپزخانه هستند، زیرا کاربرد کمتری دارند و بیشتر برای خشک کردن مجلل طراحی شده‌اند.

حوله آشپزخانه
حوله‌های آشپزخانه همان حوله‌های کوچک دستی هستند که می‌بینید از درهای اجاق گاز و روی اجاق‌ها آویزان شده‌اند. آنها برای بیرون کشیدن اشیا از اجاق، قرار دادن قابلمه ها و پاک کردن پیشخوان مفید هستند.

حوله های آشپزخانه گاهی اوقات تزئینی هستند. آنها را اغلب می توان با طرح های گلدوزی شده خریداری کرد تا متناسب با تم تعطیلات یا آشپزخانه مورد نظر شما باشد.

ممکن است لازم باشد حوله های آشپزخانه را بیشتر از سایر انواع حوله تعویض کنید، زیرا آنها برای اهداف مختلفی به صورت روزانه استفاده می شوند.