قیمت رادیاتورهای قرنیزی شعله گستر اصفهان

شرکت شعله گستر اصفهان به عنوان نخستین تولید کننده رادیاتورهای قرنیزی در ایران، این محصول را با قیمت بسیار مناسب، روانه بازار داخلی نموده است جهت شناخت بهتر این محصول با ما همراه باشید.

رادیاتورهای قرنیزی گرمایشی ابتدا در کشور انگستان پا به عرصه وجود نهادند.

استقبال بی نظیر از این طرح نوین گرمایشی، سبب جلب توجه شرکت های تولید کننده تجهیزات گرمایشی گردید.

شرکت شعله گستر اصفهان نیز یکی از پیشگامان طراحی و تولید رادیاتورهای قرنیزی در ایران به شمار می آید.

این شرکت افتخار دارد به عنوان نخستین تولید کننده رادیاتورهای قرنیزی در ایران، محصولی با کیفیت و قابل رقابت با مشابه خارجی، با قیمتی بسیار مناسب را روانه بازار ایران نماید.

انتظار می رود پس از آشنایی مردم با این روش نوین گرمایشی، و با توجه به مزایای بسیار آن، به زودی شاهد فراگیر شدن استفاده از این روش در صنعت ساختمانی کشور باشیم.

نحوه عملکرد رادیاتورهای قرنیزی

رادیاتور قرنیزی تلفیقی از انواع روش های گرمایشی مانند رادیاتورهای پره ای، سیستم گرمایش از کف و سایر روش های گرمایشی می باشد. هر یک از روش های فوق دارای مزایا و معایبی می باشند که رادیاتورهای قرنیزی با بهره گیری از مزایای هر روش توانسته است یک روش مقرون به صرفه و ایده آل را برای سیستم گرمایشی منزل شما طراحی نماید.

این رادیاتورها از دو لوله رفت و برگشتی بهره می گیرند. لوله های رفت و برگشتی در این طرح به شکل بیضی می باشند. از آنجایی که در حالت بیضی بیشترین تماس بین مایعات داخل لوله با خارج آن صورت می پذیرد، از این رو می توان گفت که مدل بیضی از دو مدل دایره ای و مربعی، بهتر می باشد.

این لوله های رفت و برگشتی بر روی سطح پیلت اکسترود شده است.
شرکت شعله گستر با انجام آزمایشات لازم در زمینه بومی سازی این صنعت نوین، توانسته است با بهره گیری از متخصصان داخلی و نمونه برداری از مدل خارجی، این سیستم را با آب و هوای ایران تطبیق نماید.

مزایای رادیاتورهای قرنیزی شعله گستر

این نوع رادیاتورها به دلیل گرمایش از پایین ترین نقطه فضای مورد نظر، امکان گسترش گرما بطور یکنواخت در کل فضای مورد نظر را به وجود می آورد. همچنین به دلیل در دسترس بودن این سیستم نسبت به سیستم گرمایش از کف، تعمیر و نگهداری آن بسیار آسان تر و راحت تر صورت می پذیرد.
همچنین از دیگر مزیت های این روش، امکان اجرای آن در ساختمان های از پیش ساخته می باشد.

قیمت این محصول به دلیل بومی سازی آن، بسیار مناسب تر از نوع وارداتی می باشد. چنانچه به دنبال اجرای این سیستم گرمایشی در محل زندگی خود می باشید، می توانید از رادیاتورهای قرنیزی شعله گستر، به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.