مزایای انواع رادیاتور قرنیزی شایان

شرکت شایان رادیاتور یکی از تولید کنندگان رادیاتورهای قرنیزی در ایران می باشدکه با سابقه چندین ساله در این زمینه، به تولید انواع رادیاتورهای قرنیزی می پردازد. در ادامه برخی از مزایای رادیاتورهای قرنیزی این شرکت را خدمت شما ارائه خواهیم نمود.

مدت زیادی از تولید رادیاتورهای قرنیزی در ایران نمی گذرد. ولی با توجه به مزایای بسیار این روش گرمایشی، شاهد رشد چشم گیر آن در بین خانواده های ایرانی هستیم.

این نوع رادیاتورها علاوه بر مزیت گرمایشی، می توانند به عنوان نمای داخلی و به جای قرنیز ساختمان، مورد استفاده قرار گیرند. بهره گیری از طرح های متنوع و زیبا، سبب شده است که این نوع رادیاتور، بیشتر از قرنیزهای معمولی کاربرد داشته باشد.

شرکت شایان رادیاتور نیز در راستای گسترش تولیدات خود، اقدام به طراحی و تولید انواع رادیاتورهای قرنیزی نموده است. این شرکت با گارانتی ده ساله این محصول خود، کیفیت آن را به رخ رقیبان داخلی و خارجی می کشاند. دلایل بسیاری جهت استفاده از رادیاتورهای قرنیزی وجود دارد. در ادامه با معرفی برخی مزایای این روش نوین گرمایشی، شما را برای استفاده از این روش نوین، دعوت می نماییم.

تاریخچه استفاده از رادیاتور قرنیزی

این روش گرمایشی نوین، ابتدا در کشور انگلستان پا به عرصه وجود نهاد. در این سیستم گرمایشی با بهره گیری از نقاط مثبت سایر روش های گرمایشی همچون گرمایش از کف و گرمایش رادیاتوری و رفع معایب آن روش ها، یک روش بهینه جهت گرمایش ساختمان به وجود آمد.

 

شرکت های تولید کننده ایرانی نیز با تلاش بسیار سعی در تطبیق این روش با آب و هوای ایران نموده و موفق به تولید نوع ایرانی آن گردیدند.

شرکت شایان رادیاتور نیز در سالیان اخیر، این محصول را در لیست تولیدات خود قرار داده است و با تولید یک محصول باکیفیت عالی، در صدد رقابت با محصولات مشابه خارجی و داخلی نموده است.

مزایای رادیاتورهای قرنیزی شایان رادیاتور

رادیاتورهای قرنیزی به دلیل قرار گرفتن در سطح پایین، عملیات گرمایش محیط را نیز از پایین ترین سطح ممکن آغاز می نمایند.

همین امر سبب می شود که بازدهی این روش نسبت به رادیاتورهای دیورای بسیار بیشتر باشد.

همچنین به دلیل عدم نیاز به لوله کشی زیاد در کف ساختمان، هزینه های لوله کشی این روش نیز بسیار کمتر از روش های دیگر گرمایشی، همچون روش گرمایش از کف می باشد.

در کنار این مزیت ها و زیبایی ظاهری می توان به موارد ذیل نیز به عنوان مزیت های این روش اشاره نمود:

  • عدم اشغال فضای داخل خانه
  • ایجاد محیطی مطبوع و حرارتی یکنواخت در آن
  • مصرف فوق العاده کمتر نسبت به سایر روش های گرمایشی
  • تنوع رنگ بندی و امکان تطابق با دکوراسیون داخلی منازل
  • گرمایش سریع تر محیط نسبت به سایر روش های گرمایشی
  • آسان بودن نصب و راه اندازی
  • کاهش هزینه های لوله کشی