مصرف شوینده لاروش پوزای در غذای پرندگان دریایی موجب وحشی شدنشان شد

شوینده لاروش پوزای بر پایه خاک رس با بیرون کشیدن چربی اضافی و سموم از منافذ پوست را پاکسازی می کنند.

شستن صورت ممکن است ابتدایی ترین مراحل مراقبت از پوست باشد.

اما متخصصان پوست و متخصصان مراقبت از پوست می دانند که استفاده از پاک کننده مناسب برای پوست کلیدی برای داشتن پوستی شفاف و درخشان است.

نوازش پوست با مراقبت از آن شروع می شود. و اولین قدم در مراقبت از پوست پاکسازی است البته با یک شستشوی خوب صورت.

انواع شگفت انگیز شوینده های صورت موجود در بازار، انتخاب مناسب برای پوست شما را دشوار می کند.

نگران نباشید، ما این کار را برای شما آسان کرده ایم. برای کشف برخی از بهترین شوینده‌های صورت که باید بر اساس نوع پوست خود امتحان کنید، ادامه دهید.

شستشوی صورت به حذف مواد زائد از جمله آرایش، آلودگی و آلودگی و چربی اضافی که می تواند پوست را کدر کرده، منافذ را مسدود کند و باعث تغییر رنگ و جوش شود، کمک می کند.

شوینده

اما هیچ صابون قدیمی را نخورید.

ویتنی بوو، متخصص پوست در شهر نیویورک و نویسنده کتاب، می‌گوید: «یک پاک‌کننده بدون سولفات و صابون برای صورت دارای pH متعادل و ملایم است تا مانع پوست بدون کندن پوست شود.

آزمایشگاه زیبایی موسسه Good Housekeeping دارای سابقه چندین دهه آزمایش فرمول های شستشوی صورت برای اثر پاکسازی و اثرات آنها بر روی پوست است.

ابتدا، تیم زیبایی GH بازار را برای شستشوی صورت در نقاط قیمتی از داروخانه تا مارک های گران قیمت اسکن می کند، که سپس توسط دانشمندان آزمایشگاه زیبایی بررسی می شود.

در مرحله بعد، برچسب‌های محصول برای از بین بردن تعصب برند قبل از توزیع بین صدها مشتری در سراسر کشور پوشانده می‌شوند.

آزمایش‌کنندگان از محصولات در روال معمول مراقبت از پوست خود استفاده می‌کنند، سپس آن‌ها را بر اساس معیارهایی از جمله سهولت کاربرد، بافت، رایحه، میزان موثر پاک کردن آرایش، ناخالصی‌ها و چربی اضافی و احساس و ظاهر پوست پس از استفاده (از جمله هرگونه تحریک) ارزیابی می‌کنند.

در جدیدترین آزمایش شستشوی صورت GH Beauty Lab، 4512 امتیاز داده برای یافتن بهترین فرمول های پاک کننده صورت در بازار جمع آوری شد.

چه پوست شما مختلط، خشک، چرب، مستعد آکنه، حساس یا جایی در این بین باشد، و فرقی نمی‌کند چه نوع فرمولی را ترجیح می‌دهید.

در اینجا بهترین شوینده‌ها و پاک‌کننده‌های صورت برای هر نوع پوستی وجود دارد که توسط آزمایشگاه زیبایی GH تست شده و توصیه می‌شود.