معرفی رادیاتورهای قرنیزی شرکت آترین

شرکت آترین به عنوان یکی از پیشروان صنعت تاسیسات کشور، در زمینه تولید و فروش رادیاتورهای قرنیزی نیز فعالیت می نماید. در ادامه به معرفی ویژگی رادیاتورهای قرنیزی آترین خواهیم پرداخت.

رادیاتورهای قرنیزی به عنوان نسل جدید تاسیسات گرمایشی، به سرعت مورد توجه عموم قرار گرفته است. امتیازات و مزایای بیشمار این روش در کنار هزینه پایین اجرای آن، سبب گردیده است که شاهد رشد روز افزون استفاده از این روش گرمایشی باشیم.

شرکت آترین نیز به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید لوازم و تجهیزات گرمایشی، از تولید این تکنولوژی جدید دور نمانده است. این شرکت با تولید و عرضه محصولاتی منحصر به فرد، سعی در جلب رضایت کامل مشتریان خود دارد.
رادیاتورهای قرنیزی آترین با طراحی منحصر به فرد و مزایای بسیار، از سایر رقیبان ملی و بین المللی، خود را متمایز نموده است.

همانطور که ازنام رادیاتورهای قرنیزی بر می آید، این سیستم به عنوان یک سیستم گرمایشی نوین، جایگزین روش های متداول گرمایشی همچون پنل رادیاتور، سیستم گرمایش از کف و سایر روش ها گردیده است.

همچینن با اجرای ان سیستم نوین، دیگر نیازی به اجرای قرنیز در ساختمان ها نمی باشد. چرا که این رادیاتورها، جایگزین قرنیزهای موجود در داخل ساختمان ها نیز می باشد.

مصرف انرژی رادیاتورهای قرنیزی

رادیاتورهای قرنیزی به عنوان تکنولوژی جدید گرمایشی، از بیشتر مزایای سیستم های گرمایشی دیگر بهره می برد. این در حالی است که تا حد امکان، معایب سایر روش های گرمایشی در این روش رفع گردیده است.

طبق محاسبات انجام شده، مصرف انرژی رادیاتورهای قرنیزی در مقایسه با رادیاتورهای معمولی، چیزی در حدود 30 درصد کاهش یافته است. دلیل اصلی این کاهش مصرف انرژی، اولا تماس سردترین هوای داخل اتاق به طور مستقیم با رادیاتورهای قرنیزی و ثانیا بزرگتر شدن سطح تبادل انرژِی در رادیاتورهای قرنیزی می باشد.

ویژگی رادیاتورهای قرنیزی شرکت آترین

شرکت آترین همواره با تولید محصولاتی متمایز، سعی در ارائه محصولی با حداکثر کیفیت و راندمان مصرف بوده است. از جمله ویژگی رادیاتورهای قرنیزی آترین عبارتند از:

  • طراحی منحصر به فرد
  • کاهش مصرف انرژی
  • کاهش میزان لوله کشی
  • عدم اشغال فضای مفید
  • اتصالات تمام رزوه ای استیل