معرفی رادیاتور قرنیزی

معرفی رادیاتور قرنیزی محصولی جدید در صنعت تاسیسات می باشد که توانسته است با توجه به قابلیت ها، شکل ظاهری، راندمان بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی به سرعت نظر دست اندرکاران صنعت ساختمان و همچنین مصرف کنندگان را به خود جلب نماید.
هر یک از سیستم های گرمایشی متداول از قبیل رادیاتور، گرمایش از کف، فن کوئل، هواساز، داکت اسپیلت، اسپیلت یونیتها و … دارای مزایا و معایبی می باشند لیکن سیستم گرمایشی رادیاتور قرنیزی توانسته است بسیاری از مزایای هر یک از این سیستم ها را در خود گردآورده و معایب آنها را نیز برطرف نماید.

معرفی رادیاتور قرنیزی استفاده دو منظوره از فضای قرنیز به عنوان سیستم گرمایشی و قرنیز از یک سو و از سوی دیگر تنوع در رنگ بندی و حتی امکان طراحی فرم و شکل ظاهری این سیستم توانسته است امکانات و شرایطی را فراهم سازد که بسیار مطلوب و مورد توجه مهندسین معمار و طراحان و مجریان دکوراسیون داخلی قرار گیرد. سیستم گرمایشی رادیاتور قرنیزی از ساده ترین مکانیزم که در رادیاتورهای معمولی مورد استفاده قرار گرفته است جهت انتقال حرارت استفاده می نماید بنابراین هیچگونه پیچیدگی در این سیستم وجود ندارد. از سوی دیگر به علت راندمان بالای آن، این قابلیت را بوجود آورده است که با کمترین امکانات و تجهیزات شرایط استفاده از این محصول فراهم گردد.

معرفی رادیاتور قرنیزی می توانند با انرژی های تجدیدپذیر نظیر انرژی خورشیدی (آبگرمکن های خورشیدی) کار کنند. استفاده از انرژی گرمائی منابع انرژی تجدیدپذیر نظیر انرژی زمین گرمائی، پمپ های حرارتی خورشیدی و آبگرمکن های خورشیدی نیازمند استفاده از رادیاتورهایی با سطح حرارتی بزرگ می باشد لیکن رادیاتورهای قرنیزی به نحوی طراحی شده اند که بتوانند با این منابع انرژی با بهترین راندمان کار کنند.