نمایندگی رسمی رادیاتور قرنیزی ایران رادیاتور

رادیاتورهای قرنیزی به عنوان سیستم های نوین گرمایشی، به سرعت در حال گسترش هستند.

نمایندگی های رسمی ایران رادیاتور، آماده ارائه خدمات در سراسر کشور، در خصوص رادیاتورهای قرنیزی این شرکت می باشند.

استقبال بی نظیر مردم از سیستم رادیاتورهای قرنیزی سبب شده است که شرکت های تولید کننده این نوع رادیاتور، اقدام به راه اندازی نمایندگی های رسمی در سرتاسر ایران نمایند.

از آنجایی که این نوع سیستم به عنوان یک سیستم نوین گرمایشی محسوب می گردد، ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش از طریق نمایندگی های رسمی این شرکت، می تواند نکته مثبتی در عملکرد آن باشد.

با توجه به مزایای رادیاتورهای قرنیزی، انتظار پیشرفت روز افزون این تکنولوژی و فراگیر شدن آن، دور از ذهن نمی باشد. از این رو شرکت های تولید کننده این تکنولوژی نوین، می توانند با راه اندازی نمایندگی های فعال در سراسر ایران، بخش قابل توجهی از بازار بکر این محصول را به خود اختصاص دهند.

در ادامه به معرفی برخی از ویژگی ها و مزایای این سیستم گرمایشی نوین، شما را هرچه بیشتر با آن آشنا خواهیم نمود.

رادیاتور قرنیزی چیست و کارکرد آن چگونه است؟

رادیاتور قرنیزی همانطور که از نام آن مشخص است، جایگزینی برای سیستم رادیاتور و همچنین قرنیزهای ساختمان می باشد.

در این سیستم به جای قرنیزهای معمولی ساختمان، از رادیاتورهایی قرنیزی که خاصیت گرمایشی و همچنین نمایی زیبا به عنوان قرنیز دارد، استفاده می شود.
در این سیستم با حرکت آب گرم در داخل قرنیزهای مخصوص، عمل گرمایش محیط به نحو احسنت صورت می پذیرد. به واقع می توان گفت، با به کارگیری رادیاتورهای قرنیزی، با یک تیر، دو نشان می زنید.

مزایای رادیاتور قرنیزی ایران رادیاتور

رادیاتور قرنیزی ایران رادیاتور با رفع معایب سایر سیستم های گرمایشی مانند سیستم موتورخانه شوفاژ، گرمایش از کف و پکیج شوفاژ، سعی نموده است با بهره گیری از مزایای این روش ها، یک روش نوین گرمایشی را برای منازل شما ارائه نماید.

هزینه راه اندازی پایین این نوع سیستم در مقایسه با سایر سیستم های گرمایشی، امکان گرم شدن یکنواخت محیط، عدم نیاز به تخریب ساختمان جهت راه اندازی، کاهش هزینه های لوله کشی، نمای بسیار شیک و متفاوت و بسیاری موارد دیگر، از جمله مزایای این روش جدید گرمایشی به حساب می آید.