کشف رادیاتور در دوره سلجوقیان!

امروزه یکی از دستگاه هایی که برای سیستمهای گرمایش و سرمایش از آن استفاده می شود رادیاتور است که در هر منزل از آن استفاده می گردد و گفته شده است که رادیاتور هم در زمان سلجوقیان به شکل دیگر مشاهده شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه نمایید.

رادیاتور یک مبدل حرارتی است که جنس آن در انواع آن مختلف است اما اکثرا از دو نوع مسی و نیمه فلز ساخته می شود این موضوع بستگی به کاربرد رادیاتور دارد و همچنین مکانهایی که از رادیاتور استفاده می شود دارد و به همین دلیل ممکن است در برخی موارد جنس آن فلز باشد و در نوع دیگر طراحی و استفاده آن از نیمه فلز ساخته شده باشد و از جنس مس هم ساخته می شود که قیمت رادیاتور مسی نسبت به رادیاتور های دیگر معمولا کمی بالاتر است زیرا دوام بالاتری دارد.

لازم به ذکر است رادیاتور هوای درون لوله از تغییرات دمایی آب به وجود می آید که وجود آن می تواند عملکرد لوله ها و همچنین دستگاه های مرتبط با آب گرم مانند شیر آب گرم، رادیاتورهای سوفاژ، دوش حمام، جکوزی و غیره را خراب کند. بزرگ ترین و معتبر ترین نمایندگی فروش قطعات پکیج ایران رادیاتور در تهران می باشد که در سایر شهرهای ایران نیز شعبات متعددی تاسیس کرده است.