کلوچه عمده بخورید تا دچار کمبود انواع ویتامین ها نشوید

تعداد کمی از محصولات شیرینی به اندازه کلوچه عمده سپاسگزار هستند. این بخش های کوچک به طور معمول شیرین و تحت مقدار کمی آب به مواد کمی نیاز دارند ، کاربردهای بی شماری دارند (جدا از واضح ترین ، همراه با یک لیوان شیر) و به راحتی حفاظت می کنند … علاوه بر این ، آنها پیچیده نیستند. تا زمانی که دستور العمل شناخته شده باشد ، البته.

در کلاس های شیرینی آنلاین استادانه Miquel Antoja باتری گسترده ای از توده های کلوچه پیدا کنید که بازی های زیادی به شما می دهد. در دوره کلوچه های لذیذ خود: تکنیک ها و دستور العمل های کوکی باورنکردنی که می یابید ، از جمله دیگر دستور العمل های شکلات Barquillo که آن را مشهور کرده است. و به عنوان یک درس رایگان ، چگونه می توان کاکائو سابر را درست کرد.

لازم نیست بگوییم که توضیحات و دستور العمل های بی شماری از کلوچه های مختلف وجود دارد. برخی ارتباط زیادی با توده های شیرینی معمولی دارند ، برخی دیگر نه چندان زیاد. در هر صورت ، برخی از خانواده هایی که از مواد مشابه برای به دست آوردن نتایج مشابه شروع می کنند ، می توانند شناسایی شوند.

در این پست سعی خواهیم کرد که جالب ترین توده ها را برای هر پیشانی با نمونه ای از هر یک از آنها نشان دهیم.

کلوچه

کلوچه ها: کوکی های چیپس شکلات
شاید شما در مورد یکی از محبوب ترین توده های جهان امروز سؤال کرده اید. جرم کلوچه ها برای استفاده از مخمر شیمیایی یا بی کربنات سدیم آبدار تر و اسفنجی تر از کوکی های سفارشی هستند.

کلوچه ها با نگت های شکلاتی شناخته شده ترین هستند ، اما تعداد زیادی از تغییرات با مرکبات ، میوه ها ، نارگیل رنده شده … کنگره ها ، پسر عموهایشان وجود دارد.

ماریا: کلوچه های ماریا
کلاسیک در بین کلاسیک ها ، منشأ آن به انگلیس بزرگ قرن نوزدهم باز می گردد و در اسپانیا و آمریکای لاتین موفقیت بزرگی دارد. آنها با نسبت بالای آرد ، مایع کمی و پخت و پز نرم مشخص می شوند.