گران ترین شیرآلات بهداشتی بهسازان که از جنس طلا می باشد

شیرآلات بهداشتی بهسازان چگونه کار می کند، اگرچه می‌توانید روی یک درام ضربه بزنید، اما طبیعی است که آنها همیشه به لوله‌ها متصل هستند.

لوله های شیر آب پر از آب است. همچنین، آن مقدار آب فشار بیشتری نسبت به هوایی که آنها را تکمیل می کند، حفظ می کند. به لطف این اختلاف فشار، می توان گفت که آب همیشه هنگام “باز شدن” دروازه آماده بیرون آمدن است (خواه دستگیره، نخ و غیره …

اگر در هر زمان، فشار هوا تغییر کند و از فشار آب بیشتر شود، مایع نمی تواند جریان یابد. وظیفه اصلی شیر آب نگه داشتن آب است.

منشا گریفین ها.

همانطور که می دانیم کلمه شیر آب دارای تکینگی چند معنایی است. این بدان معنی است که یک اصطلاح معانی متفاوتی دارد.

یکی از آنها، ما قبلاً می دانیم که چیست. معنای دیگر موجودی اساطیری نیمی پرنده، نیمی شیر است.

و اینجاست که چیزهای خوب وارد می شود. آیا یک معنی ربطی به معنی دیگر دارد؟ به نظر می رسد.

 

منشا گریفین ها
تصویر ماریا اورلووا

گریفین ها (اساطیری) نقوش هنری بسیار محبوب فرهنگ یونانی و رومی بودند که برای تزئین ساختمان ها، خانه ها، کاخ ها و مبلمان در میان بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شدند.

پس از آن، آنها دوباره در قرون وسطی مورد استفاده قرار گرفتند. در اینجا آنها قبلاً این چهره ها را در مکان های عبادت مانند کلیساها گنجانده اند. استقبال از آن به عنوان یک موتیف تزئینی به حدی بود که حتی از طرح شیرآلات در آبنماهای عمومی استفاده کردند. دقیقاً در آنجاست که معنای دیگر شیر آب به عنوان یک دریچه متوقف می شود.

اگرچه اشتقاق این کلمه مشکوک است، اما اعتقاد بر این است که از واژه یونانی γρυπός (grypos) گرفته شده است که به معنای “خمیده” یا “قلابدار” است که شکل گریفین ها را توضیح می دهد.