یک نقطه ریزش باریک بر روی یک چاقو در این قیمت است

تیغه زمین مسطح، ساخته شده از فولاد ضد زنگ 8Cr13MoV، باید لبه آن را به خوبی نگه دارد، تیز کردن آن آسان خواهد بود و مقاومت در برابر خوردگی خوبی دارد.
دستگیره سیاه و سفید جوراب زنانه شیک کانتور G10 یک سورپرایز راحت و دلپذیر بر روی یک چاقو در این قیمت است.
Spyderco همچنین کار خوبی روی غلاف انجام داد، که یک غلاف به سبک کیسه چرمی است که به طور ایمن رودخانه Bow را نگه می دارد و به زیبایی تمام شده است.
اگر چیزی برای اصلاح داشتم، این بود که می‌خواستم مقداری پرش روی تیغه و مقداری بافت حک شده در دسته G10 برای گرفتن بیشتر آن را ببینم، زیرا ممکن است وقتی زمان پایین آمدن می‌رسد، روکش صاف کمی نرم شود.
کسب و کار، که گفته شد،Bow River از قیمت خود بالاتر می رود.

اگر شکارچی هستید که فکر می‌کنید جیوه در تلویزیون توشیبا بهترین چاقوهای شکاری باید به سبک EDC باشند، پوشه اولیه Browning-متوسط ​​ارزش نگاه کردن را دارد.

چاقو شکاری

لیست ویژگی ها مانند یک پوشه گیره جیبی محکم و بدون زواید است، اما دارای چند عنصر طراحی است که آن را برای شکارچیان مفید می کند.

برای اینکه چاقو شکاری را در قیمتی نگه دارید که به کیف پول شما آسیب نرساند، پوشه اصلی از مواد اثبات شده ای استفاده می کند که عجیب و غریب یا سبک نیستند:

عمدتاً فولاد ضد زنگ و پلیمر، یک نقطه ریزش باریک و کم عمق ساخته شده از فولاد ضد زنگ 8Cr13MoV دارای شست های دودسته برای باز کردن است و برای EDC یا شکار مناسب است.

آسترهای فولادی ضد زنگ وزن دلپذیر و همچنین استحکام را اضافه می کنند.

آسترها توسط فلس های پلیمری پوشیده قیمت دستگاه لیوان کاغذی شده اند که با مواد لاستیکی بیش از حد قالب بندی شده اند که چسبندگی عالی را فراهم می کند.

  • منابع:
    1. The Best Hunting Knives of 2022
  • تبلیغات: 
    1. توی هر شرایط بد دنبال ۳ چیز مثبت بگرد
    2. یک نگرانی حاد آموزشی است لیموترش بهتر است دقت کنید
    3. با استفاده از این روش ها به راحتی میلیاردر شوید
    4. روح آرامش و آرامش و بدن فیزیکی ارتباط بین قلمرو فیروزه